کد خبر: ۸۶۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 09 June 2020

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: تأمین مالی اجرای پروژه‌ها و حمایت از کارخانه‌ها در ایام بحران ضروری است و برای این منظور قصد داریم که شرکت‌های منطقه آزاد انزلی را وارد بورس کنیم.

 

 
گیلان| شرکت‌های منطقه آزاد انزلی وارد بورس می‌شود

تابناک/محمد ولی روزبهان عصر امروز در جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: ضرورت دارد که در سال جهش تولید و در شرایطی که دشمنان سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرده‌اند تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و با تدوین برنامه‌های مدون و توسعه‌محور سبب رشد کشور شویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی توسعه فعالیت‌های صنعتی است گفت: توسعه فعالیت‌های صنعتی به‌منظور تحقق اهدافی همچون جذب سرمایه‌گذار و تقویت درون‌زایی و برون‌گرایی بسیار مهم است و منطقه آزاد انزلی با وجود محدودیت‌ها در این زمینه عملکرد خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه فعال‌سازی واحدهای راکد و توسعه زیرساخت‌های مربوط به سرمایه‌گذاری بخشی از فعالیت‌های منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه فعالیت‌های صنعتی است افزود: علاوه بر موارد مذکور فعالیت شهرک صنعتی شماره 3 این منطقه موجبات فعالیت واحدهای تولیدی قدرتمند را فراهم می‌کند که یکی از عوامل جهش تولید است.

روزبهان با اشاره به موقعیت استراتژیک منطقه آزاد انزلی و جذب گردشگر داخلی و خارجی به این منطقه خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی به‌دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدورهای بین‌المللی و جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه تجاری و ارزی کشور شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر اینکه مدیران این سازمان باید نگاه توسعه‌ای در جوانب مختلف داشته باشند اظهار داشت: اجرای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این منطقه شود و برندسازی و ارتقاء شاخص‌های مختلف باید در دستور کار مدیران این منطقه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تدوین راهبردهای حمایتی اقتصادی از واحدهای تولیدی بیان کرد: تامین مالی اجرای پروژه‌ها و حمایت از کارخانه‌ها در ایام بحران ضروری است و برای این منظور قصد داریم که شرکت‌های منطقه آزاد انزلی را وارد بورس کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار